Captana: Pametne police za pregled zalog v realnem času
Nič več praznih polic. Zanesljivo upravljanje zalog je bistveni pogoj, da se vaše podjetje izogne praznim policam in pomanjkanju zalog ter tako ostane konkurenčno ob ogromni količini blaga v maloprodaji in veleprodaji. Optimalno in varno upravljanje materialov je potrebno tako v maloprodaji kot v industrijskem sektorju. Za neprekinjeno nadaljevanje delovnih procesov je zaradi stalnega pretoka materiala potrebno natančno upravljanje zalog. Celovito preglednost zalog zagotavlja avtomatizirano spremljanje polic v realnem času Captana, ki ga je v povezavi z elektronskimi etiketami razvilo podjetje SES-imagotag.
- Dostopnost na policah: pregled zalog v realnem času
- Zmanjšanje števila izdelkov, ki niso na zalogi
- Prikaz premikov izdelkov
- Stroškovno ugodno skladiščenje
- Geolokacija v aplikaciji ShelfWatch
- Osebje ima več časa zaradi učinkovitega upravljanja zalog
- Učinkovito povečanje prodaje
- Optimizacija zalog na podlagi podatkov
- Hitra in enostavna podpora za nakup
- Optimizacija logistike
Avtomatsko spremljanje polic zazna prazna mesta/premestitve
Povezava med etiketo na polici in izdelkom
Captana lahko s pomočjo strojnega učenja digitalno zaznava prazna mesta na zalogi in premestitve ter o njih poroča v realnem času. Z elektronskim sporočanjem cen je vsak izdelek povezan z digitalno etiketo na polici, tako da polico lahko skenirajo senzorji varnostne kamere v skladišču ali trgovini.
Na podlagi zbranih podatkov v realnem času nastane planogram razpoložljivosti polic. Te podatke je mogoče prikazati tudi na toplotnem zemljevidu.
Geolokacija vašemu osebju prihrani čas
Samodejno spremljanje polic zazna in označi pomanjkanje (razpoložljivost na polici) na vizualni predstavitvi polic. Zaradi natančnega in ločenega ujemanja z vsakim izdelkom je položaj manjkajoče zaloge natančno in vizualno zabeležen. Zaradi tega digitalne etikete ni potrebno ročno skenirati, saj osebje na pametnem telefonu takoj dobi navodila iz aplikacije ShelfWatch, geolokacija pa jih napoti na želeno mesto.
Učinkovito upravljanje zalog za optimizacijo nabave
S stalnim nadzorom se optimizira tudi dolgoročno načrtovanje nabave v podjetju. Osebje dobi konkretne informacije o povpraševanju in zalogah. To omogoča določitev optimalne količine naročila za določene izdelke in oceno prihodnjega povpraševanja. Konkretno načrtovanje omogoča tudi prehod na trajnostno upravljanje zalog brez visokih stroškov.
- Povezava podatkovne zbirke o izdelkih s programsko opremo za spremljanje polic
- Nastanitev aplikacije ShelfWatch
- Nastavitev kamer v skladišču ali trgovini
- Elektronsko sporočanja cen
- Testiranje samodejnega nadzora polic
- Stalno spremljanje pomanjkanja prek aplikacije ShelfWatch
- Stalno načrtovanje nabave na podlagi zbranih podatkov
Arhitektura sistema Captana
ODPRAVITE POMANJKANJE ZALOG IN SE IZOGNITE NEPOTREBNIM STROŠKOM SKLADIŠČENJA
Z uporabo rešitve za avtomatsko spremljanje polic občutno zmanjšate pomanjkanje zalog, zaradi česar so stranke zadovoljne. Cilj vsakega podjetja je poleg zmanjšanja zalog in presežkov blaga tudi izogibanje nepotrebnim stroškom skladiščenja. Sistem Captana zagotavlja preglednost, tako da so zaloge nizke, ne da bi bila omejena zmožnost dobave. Razpoložljivost na polici na koncu optimizira razpoložljivost podjetja v skladu s ciljem: povečati učinkovitost, zmanjšati stroške.
Avtomatski pregled zalog v praksi
Avtomatsko spremljanje polic Captana v supermarketu
V praksi deluje avtomatizirano spremljanje polic na naslednji način: Kupec vzame izdelek s police, kar se sporoči pametnemu telefonu ali osebnemu digitalnemu pomočniku (PDA) zaposlenega.
Zaposleni nato na digitalnem zemljevidu natančno vidi, kateri izdelek je potrebno na katerem mestu dopolniti ali ponovno naročiti. Zaradi programske opreme to takoj postane vidno, osebje pa se lahko takoj odzove in se izogne praznim policam.
Želite v svojo infrastrukturo integrirati Captano za zagotovljen in učinkovit pregled in optimizacijo zalog na policah? Z veseljem vam bomo svetovali, kako lahko to funkcijo uvedete v maloprodajno ali industrijsko okolje. Kliknite na spodnji gumb, da stopite v stik z nami.
Drugi izdelki
- Scan & Go - Plačilo na polici
Združite digitalne cenovke z mobilno plačilno rešitvijo (plačilo na polici), ki vašim strankam ponuja inovativno nakupovalno izkušnjo in omogoča popolnoma avtomatizirano zaračunavanje.
- SAP ERP - E-Ink Label Add-On
SAP ERP - E-Ink Label Add-On omogoča upravljanje naših elektronskih etiket iz sistema SAP. Prednost so preprosti delovni tokovi, upravljanje etiket v SAP, industrija 4.0 in podatki v realnem času.
- Screeenr
Screeenr je digitalna platforma za centralno upravljanje digitalnih oznak in interaktivnih svetovalcev za izdelke.