Celovite rešitve na enem mestu

Podjetje e-shelf-labels ponuja več kot le različne izdelke. Elektronski zasloni so primerni za številna področja uporabe, prav tako pa jih je mogoče povezati z vašim programom ERP ali programom za načrtovanje.

So vam všeč naši izdelki? Bi radi naše elektronske zaslone uporabili, vendar še vedno nimate ustreznega priključka ali programske opreme? Skupaj s številnimi poslovnimi partnerji vam bomo z veseljem pomagali pri razvoju in izvedbi idej.

NAMESTITEV / ZAGON

Strukturo e-shelf-labels sestavljajo elektronske cenovke, dostopne točke in osnovne naprave. Najprej bomo opravili začetno analizo, da določimo količino potrebne strojne opreme. To je potrebno, da zagotovimo ustrezno razpoložljivost blaga.

Ko vzpostavimo to infrastrukturo, lahko podatke iz obstoječega sistema ERP uvozite prek XML, CSV ali TXT (fiksna dolžina).

SVETOVANJE

e-shelf-labels nudi veliko več kot le označevanje cen. Stanke ste tako edinstvene kot različna področja uporabe. Zaradi vse večjega povpraševanja se področja uporabe zaslonov z e-črnilom širijo, stroški pa še naprej padajo.

Zato se osredotočamo na svetovanje, da razrešimo vse potrebna vprašanja.  e-shelf-labels je vaš zanesljiv partner, od prvega stika do nadaljnjega sodelovanje, vključno z obsežno podporo. Z veseljem vam pomagamo tudi pri razvoju prilagojenih vmesnikov ali drugih programskih rešitev.

Storitve

Na nas se lahko zanesete tudi po montaži izdelka. Z veseljem vam zagotavljamo tehnično podporo. Ob kakršnihkoli vprašanjih nas kontaktirajte. Naš uspeh je odvisen od vašega.

Nudimo različne možnosti profesionalnega obravnavanja vaše zahtev, od individualne podpore do pogodbe o storitvah. Z veseljem pričakujemo vaš klic.

STORITEV RAZVOJA

Nudimo vam celovite rešitve iz enega vira in vašim poslovalnicam nudimo uvajanje v elektronsko označevanje. Na podlagi obsežnega posvetovanja v tesnem sodelovanju z vašim podjetjem načrtujemo individualni koncept pritrditve za digitalne etikete, ki natančno ustreza vašim zahtevam.

Poleg strokovne namestitve na polici uvajanje vključuje tudi aktivacijo in povezavo etiket s podatki o izdelkih v sistemu za upravljanje med poslovalnicami. Integracija podatkov se lahko izvede prek že obstoječih povezav ERP in SAP. Zadnji korak vključuje končno izvedbo z ustrezno programsko opremo, s katero je mogoče prikazati vse želene primere uporabe. Tudi po zaključku projekta smo vam na voljo za vprašanja in v primeru tehničnih težav.