Last Mile Management - Končni postopki v veleprodaji, zdravstvu in industriji
Upravljanje končnih postopkov vam pomaga optimizirati procese dopolnjevanja zalog in olajša upravljanje logistike vašega podjetja. Upravljanje končnih postopkov opisuje načrtovanje in nadzor zadnjih korakov znotraj notranje logistike, tj. od osrednjih skladiščnih lokacij do delovnih mest montaže ali drugih lokacij obdelave. Tega se ne uporablja le v industriji, temveč je postalo pomembno tudi v sektorjih, kot sta zdravstvo in trgovina. Rešitev podjetja e-shelf-labels zazna, ko se zaloge v skladišču skoraj izčrpajo, in sproži samodejni postopek dopolnjevanja zalog, pri čemer takoj ponovno naroči izdelek pri proizvajalcu. Pobiranje in polnjenje polic sta s pomočjo pametnih tehtalnih sistemov in inteligentnih etiket ter intuitivnih in digitalnih navodil otročje lahka.
Vedno aktualen vpogled v posamezne zaloge pomeni, da sta vedno na voljo optimiziran nastavitveni seznam in posodobljen načrt poti. Sistem Last Mile Management ponuja hiter prehod na novo tehnologijo in prilagajanje podatkov pametnim napravam v realnem času, zaradi česar je postopek še posebej uporabniku prijazen. Tako si lahko zaloge ogledate kadarkoli in ni nevarnosti, da izdelka ne bi bilo na zalogi. V sklopu Last Mile Management lahko z mobilno aplikacijo ARIMS premikate, odstranjujete in dodajate predmete. Rezultat tega je v realnem času posodobljen lokacijski načrt predmetov.
- Elektronsko povpraševanje
- Mobilna, brezpapirna aplikacija
- Integracija vseh izdelkov
- Brezplačna konfiguracija delovnih postaj za namestitev
- Definicija poti poljubno nastavljiva
- Enostavno orodje za industrijo 4.0
- Optimizacija pretoka materiala – Nikoli več ne čakate na dodatna naročila in se izognete prevelikim zalogam ali pomanjkanju.
- Zmanjšanje števila dejavnosti – Podporni sistem optimizira procese in prihrani čas.
- Prilagodljivost pri zamenjavi – Vam primanjkuje izdelka ali želite obnoviti zaloge in v naročilu potrebujete več izdelkov? Ni problema, programska oprema je prilagodljiva.
- Popolna preglednost – Zaloge so vedno pregledne.
- Visoka stopnja zanesljivosti – Obdelava ponovnih naročil je zelo zanesljiva, vedno boste dobili potrebne zaloge.
- Brez papirja – Varujte okolje s popolnoma brezpapirno obdelavo.
- Možnost obsežnega vključevanja vseh izdelkov – Platforma omogoča vključevanje vseh vrst izdelkov in se uporablja na številnih različnih področjih.
Upravljanje končnih postopkov pri izvajanju podpirajo različni elementi programske opreme.
Digitalni kokpit kot računalniška aplikacija vsebuje različne elemente, ki omogočajo preprost pregled nad zalogami. Ti vključujejo na primer graf dejavnosti, ki povzema dejavnosti v določenem časovnem obdobju. Iskalna vrstica je namenjena enostavnemu iskanju določenih izdelkov, pregled lokacij pa označuje različne lokacije v skladišču. Pametni računalniški program zagotavlja informacije o statusu in datumu naslednje dostave ter ponuja izčrpen pregled blaga. Prek platforme si lahko ogledate tudi poročila, ključne številke in kontaktne podatke.
ARIMS Mobile - Vedno v vašem žepu
Mobilna aplikacija ARIMS Mobile za IOS in Android ponuja več prednosti. V osnovi je razdeljena na tri glavne funkcije.
- Iskalnik izdelkov: Besedila, 2D-čitalnik črtne kode, zaznavanje besedila, čitalnik NFC
- Podrobnosti izdelka: Informacije o lokaciji skladiščenja, stopnji zapolnitve in naročilih
- Vizualizacija police: Vizualizacija stopnje zapolnitve in naročil
ARIMS Mobile zagotavlja globalno preglednost zalog, grafično analizo, poročanje in podatke v realnem času, ki se stalno posodabljajo in takoj prikazujejo spremembe. Intuitivna in preprosta platforma omogoča smiselno in uporabniku prijazno analizo velikih količin podatkov. Zaradi popolne preglednosti lahko lažje predvidite zaostanke. Razpoložljive funkcije z neposredno razpoložljivostjo podatkov na mestu porabe izboljšujejo notranjo učinkovitost
Kontaktirajte nas, če se zanimate za upravljanje končnih postopkov in želite podroben nasvet.