Rešitev: Upravljanje pretoka strank z digitalno oglasno tablo

PREDNOSTI
  • Enostavna namestitev in uporaba
  • Stalno obveščanje o pretoku strank v trgovini
  • Preglednost za stranke in zaposlene
  • Razbremenitev zaposlenih z digitalnim sporočanjem
  • Razumljiva in intuitivna zasnova (sistem semaforja za COVID-19)
  • Uporaba komponent tudi po COVID-19

Izvajanje in upravljanje vsebine

Namestitev sistema je enostavna in ne zahteva posebnega znanja. Če imate lokalno brezžično omrežje (Wi-Fi) z dostopom do interneta in standardnimi omrežnimi povezavami, je vaša trgovina primerna za uvedbo pametnega upravitelja pretoka strank. Za prikaz vsebine lahko uporabite katerkoli monitor ali televizor s priključkom HDMI. Če želite namesto priporočenih digitalnih tabel uporabiti obstoječe zaslone, boste poleg senzorjev in programske opreme, ki so vključeni v sistem, potrebovali tudi predvajalnik medijev, ki vam ga z veseljem ponudimo kot del paketa. Število senzorjev je odvisno od postavitve trgovine. Če sta vhod in izhod enaka, zadostuje en senzor. Če sta vhod in izhod ločena, potrebujete dva senzorja.

Vsebino zaslonov in upravljanje nastavitev dostopa (npr. nastavitev omejitve) lahko enostavno upravljate in urejate prek uporabniku prijaznega spletnega vmesnika. Predloge lahko oblikujete v skladu z dizajnom podjetja in dodate individualno vsebino, kot so oglasi, promocije popustov, novice o trgovini ali splošne novice. Tako lahko digitalne table uporabite za oglaševanje in strankam skrajšate čakanje pred trgovino.

 

Galerija

Cene

Vse cene so navedene v evrih kot neto cene.

Senzorji:

Vhod in izhod sta enaka (1 senzor)

169,00 € neto

Vhod in izhod sta ločena (2 senzorja)

319,00 € neto

Digitalno sporočanje:

Opcija A: 43-palčna digitalna oglasna tabla e-shelf-labels.

1290,00 € neto

Opcija B: obstoječi zaslon z medijskim predvajalnikom A-216W

75,00 € neto

Licenčnina:

Mesečna pristojbina za pametno upravljanje toka strank (3 mesece vnaprej)

20,00 € neto

 

Po COVID-19: Nakupovanje in interaktivno svetovanje o izdelkih

Senzorje in zaslone je mogoče koristno vključiti v infrastrukturo trgovine tudi po pandemiji COVID-19. Senzorji lahko še vedno merijo pretok strank za statistične namene, digitalna oglasna tabla pa lahko služi tudi kot sodoben oglaševalski medij ali interaktivni svetovalec za izdelke. S tem svojim strankam olajšate takojšnjo odločitev o nakupu in odpravite potrebo po spletnem iskanju njihovega najljubšega izdelka. Virtualni prodajni svetovalci prek zaslona ali zaslona na dotik posredujejo bistvene informacije o želenem izdelku. Poleg tega povezava do digitalnih cenovk podjetja e-shelf-labels prikazuje položaj izdelka z utripanjem diod LED, ki so vgrajene v etikete, kar odpravlja dolgotrajno iskanje v trgovini in morebitno prekinitev nakupa.