Prilega se kot rokavica: fashionTAG za vašo vejo
V vsej Nemčiji se za oblačila, športne izdelke in obutev vsako leto porabi več kot 70 milijard evrov. Ta pozitivna rast v modni industriji je stabilna že več let. Vendar so se zaradi konkurence spletnih trgovcev na drobno povečale zahteve kupcev do stacionarnih trgovcev na drobno z oblačili in trgovcev na drobno s športnimi izdelki. Za obvladovanje visoke stopnje dinamike v trgovini s tekstilom in modnimi oblačili lahko elektronske cenovke digitalizirajo tekstilno industrijo v maloprodaji. fashionTAG elektronsko prikazujejo trenutno zalogo in ceno na etiketi, zagotavljajo visokokakovostno čitljivost z dolgo življenjsko dobo baterije, zmanjšujejo pritožbe strank in dajejo več časa za svetovanje strankam. Zaradi svoje sodobne zasnove je fashionTAG še posebej primeren kot digitalna cenilka za modo in tekstil, saj je precej majhen in ga je zato mogoče idealno pritrditi na primer na čevlje.
- Zmanjšanje števila pritožb strank z določanjem cen v realnem času .
- enotnost spletnih in offline cen .
- Konkurenčnost s prilagodljivimi popusti, ki temeljijo na dogodkih .
- Globalna natančnost cen za trgovce na drobno .
Hitro nakupovanje in iskanje kupcev se nenazadnje kaže tudi v tem, da je obisk na območju za pešce minimalen. Ko kupci vstopijo v trgovino, običajno že dobro poznajo cene konkurenčnih izdelkov - tudi v trgovini lahko poiščejo trenutne cene na spletu. Cenovne oznake v modnih trgovinah je težko prebrati, če je bilo blago večkrat znižano. Hkrati pogoste ročne spremembe cen zlahka povzročijo nepravilno označevanje cen, kar vodi do pritožb strank. Z natančnim določanjem cen v realnem času fashionTAG zagotavlja, da izdelek stane natanko toliko, kolikor je označeno na blagajni. Dejstvo, da se cene v sistemu fashionTAG posodabljajo centralno brez dodatnega ročnega dela, omogoča v prihodnost usmerjeno in brezhibno upravljanje cen v modni industriji, ki je občutljiva na cene. Zaposlenim v trgovini ni več treba natisniti, pritrditi in preveriti cenovnih nalepk za posamezne izdelke v trgovini. Trgovec se lahko tako spontano odziva na razvoj povpraševanja, kupci pa so takoj obveščeni o posebnih promocijah in ponudbah - na primer o sezonskih popustih.
Innovatives und Individuelles Store Design
Za svojo trgovino ali butik lahko izberete fashionTAG v barvi in velikosti, ki najbolj ustrezata korporativni identiteti vaše blagovne znamke in modne verige. Na tankem in lahkem modelu fashionTAG je tudi prostor za logotipe ali grafike blagovnih znamk. Digitalni ceniki s svojo privlačno obliko zagotavljajo ekskluziven, sodoben videz v modni industriji in športni maloprodaji, navdihujočo blagovno znamko in nakupovalno izkušnjo ter povečujejo spodbudo kupcem za nakup. Naj gre za čevlje, oblačila ali dodatke - fashionTAG se prilega kot rokavica!
Drugo področje uporabe: akreditacija dogodkov z oznako fashionTAG
Ne samo v modni industriji, fashionTAG-i kažejo svojo polno učinkovitost, ampak tudi v okviru akreditacije na trgovinskih sejmih in dogodkih se uporabljajo kot vstopne kartice ali prepustnice. Ta vsestranski pripomoček prepriča s sodobno zasnovo in prilagodljivim delovanjem, ki omogoča hitre posodobitve in individualno prilagoditev kraju dogodka.
{{::}}
Če želite zagotoviti nemoten potek dogodka, je potrebno strukturirano in načrtovano upravljanje gostov. Pomembno je, da se dostop do različnih območij za obiskovalce stalno ureja. Pri tem se fashionTAG uporabljajo kot akreditacijske priponke in personalizirane vstopnice: na fashionTAG je mogoče vnaprej shraniti podatke o obiskovalcih, ki so že shranjeni v sistemu, in druge spletne storitve. To olajša prijavo in splošno upravljanje obiskovalcev na dogodkih, kot so športni dogodki, festivali, poslovni dogodki ali sejmi. Osebne podatke, shranjene v obliki črtne kode ali kode QR, je mogoče v nekaj sekundah pridobiti z ustreznim čitalnikom ali pametnim telefonom.
S pametnim gostovanjem znotraj omrežja dostopnih točk je mogoče nadzor dostopa nadzorovati centralno, kar zagotavlja visoko raven udobja in varnosti za obiskovalce. Poleg tehničnih podrobnosti, kot je dolga življenjska doba baterije, fashionTAG prepriča tudi s sodobno in priročno obliko. Za ustrezno držalo so primerne vrvice, ki jih je mogoče individualno natisniti in so oblikovane v skladu s korporativno identiteto vašega podjetja. Odločite se za elektronsko upravljanje udeležencev in digitalizirajte svoje akreditacijske postopke!