Prilega se kot rokavica: fashionTAG za vašo vejo

Pametna digitalna etiketa v maloprodaji modnih oblačil
  • Zmanjšanje števila pritožb strank z določanjem cen v realnem času
  • .
  • enotnost spletnih in offline cen
  • .
  • Konkurenčnost s prilagodljivimi popusti, ki temeljijo na dogodkih
  • .
  • Globalna natančnost cen za trgovce na drobno
  • .

Tržite natančne in aktualne cene izdelkov v trgovini z oblačili

Hitro nakupovanje in iskanje kupcev se nenazadnje kaže tudi v tem, da je obisk na območju za pešce minimalen. Ko kupci vstopijo v trgovino, običajno že dobro poznajo cene konkurenčnih izdelkov - tudi v trgovini lahko poiščejo trenutne cene na spletu. Cenovne oznake v modnih trgovinah je težko prebrati, če je bilo blago večkrat znižano. Hkrati pogoste ročne spremembe cen zlahka povzročijo nepravilno označevanje cen, kar vodi do pritožb strank. Z natančnim določanjem cen v realnem času fashionTAG zagotavlja, da izdelek stane natanko toliko, kolikor je označeno na blagajni. Dejstvo, da se cene v sistemu fashionTAG posodabljajo centralno brez dodatnega ročnega dela, omogoča v prihodnost usmerjeno in brezhibno upravljanje cen v modni industriji, ki je občutljiva na cene. Zaposlenim v trgovini ni več treba natisniti, pritrditi in preveriti cenovnih nalepk za posamezne izdelke v trgovini. Trgovec se lahko tako spontano odziva na razvoj povpraševanja, kupci pa so takoj obveščeni o posebnih promocijah in ponudbah - na primer o sezonskih popustih.

Drugo področje uporabe: akreditacija dogodkov z oznako fashionTAG

Ne samo v modni industriji, fashionTAG-i kažejo svojo polno učinkovitost, ampak tudi v okviru akreditacije na trgovinskih sejmih in dogodkih se uporabljajo kot vstopne kartice ali prepustnice. Ta vsestranski pripomoček prepriča s sodobno zasnovo in prilagodljivim delovanjem, ki omogoča hitre posodobitve in individualno prilagoditev kraju dogodka.

{{::}}

Če želite zagotoviti nemoten potek dogodka, je potrebno strukturirano in načrtovano upravljanje gostov. Pomembno je, da se dostop do različnih območij za obiskovalce stalno ureja. Pri tem se fashionTAG uporabljajo kot akreditacijske priponke in personalizirane vstopnice: na fashionTAG je mogoče vnaprej shraniti podatke o obiskovalcih, ki so že shranjeni v sistemu, in druge spletne storitve. To olajša prijavo in splošno upravljanje obiskovalcev na dogodkih, kot so športni dogodki, festivali, poslovni dogodki ali sejmi. Osebne podatke, shranjene v obliki črtne kode ali kode QR, je mogoče v nekaj sekundah pridobiti z ustreznim čitalnikom ali pametnim telefonom.

S pametnim gostovanjem znotraj omrežja dostopnih točk je mogoče nadzor dostopa nadzorovati centralno, kar zagotavlja visoko raven udobja in varnosti za obiskovalce. Poleg tehničnih podrobnosti, kot je dolga življenjska doba baterije, fashionTAG prepriča tudi s sodobno in priročno obliko. Za ustrezno držalo so primerne vrvice, ki jih je mogoče individualno natisniti in so oblikovane v skladu s korporativno identiteto vašega podjetja. Odločite se za elektronsko upravljanje udeležencev in digitalizirajte svoje akreditacijske postopke!

Drugi izdelki