Trgovina z živili

V trgovinah živili je stalno prilagajanje cen doslej povzročalo stroške (tiskanje etiket, nameščanje, odstranjevanje), ki jih odpravi elektronsko označevanje cen . Lahko se izognete morebitnim napakam pri označevanju, poleg tega pa dinamično upravljanje zalog močno zmanjša količino odpadnega blaga. To močno poveča učinkovitost trgovcev na drobno. Naša rešitev poenostavlja upravljanje hitro pokvarljivega blaga (npr. sadja in zelenjave). Podatki se hkrati prikažejo na polici in v programski opremi, na primer opozorila o zgodovini zaloge, datumu uporabnosti ali zmogljivosti police. Zaradi velikih zaslonov so digitalne cenovke z grafiko še posebej primerne za oddelke s sadjem in zelenjavo. Poleg tega lahko digitalne cenovke poenostavijo in avtomatizirajo celovito upravljanje cen (kosi, kilogrami, upravljanje serij).

Trgovina z elektroniko

Spletna trgovina predstavlja močno konkurenco za trgovine z elektroniko. Elektronske etikete na policah vsem trgovcem na drobno nudijo inovativno in digitalno strategijo, s katero lahko konkurirajo spletni trgovini. Obstoječi prodajni kanali se še naprej razvijajo, hkrati pa je zagotovljena njihova medsebojna povezanost. Povezovanje etiket s pomočjo pametnih čipov NFC postopoma zagotavlja enakopravnost spletne in stacionarne trgovine z elektroniko. To izboljša cenovno prilagodljivost in produktivnost v vsaki trgovini ter poveča interakcijo s strankami.

Gradbeni material / DIY / vrtnarski pripomočki

Specializirani trgovci se vedno osredotočajo na stranke in svetovanje strankam, osebna in človeška interakcija pa še vedno igrata pomembno vlogo. e-shelf-labels trgovce pri tem podpira z nadzorovano avtomatizacijo nalog za posamezen izdelek. Zaradi elektronskega označevanja osebju ni potrebno spreminjati cen na trgovinskih policah.

Drogerija / kozmetika

e-shelf-labels v drogerijah prikazujejo uporabne informacije za osebje in stranke. Zahvaljujoč tehnologiji NFC, ki je vgrajena v elektronske etikete, stranke prek pametnih telefonov prejemajo informacije, ponudbe in priporočila, prilagojena njihovim potrebam. Osebje v drogerijah ima tako več časa za prodajno svetovanje, elektronske etikete na policah pa strankam zagotavljajo izčrpnejše informacije o kozmetičnih in luksuznih izdelkih.

Lekarne

Zaradi vse večje ponudbe spletnih lekarn jim morajo stacionarne lekarne konkurirati, da bi izpolnile zahteve svojih strank. Z digitalnim sporočanjem lahko na mestu prodaje pospešite in poenostavite postopke, hkrati pa kupcem zagotovite posebno nakupovalno izkušnjo. Digitalne rešitve vključujejo elektronske cenovke za označevanje cen in digitalno sporočanje za oglaševanje izdelkov. S pomočjo tehnologije NFC, ki je vgrajena v digitalne cenovke, lahko stranke hitro in enostavno prek pametnega telefona poiščejo informacije o zdravilih in drugih lekarniških izdelkih. Strojno opremo lahko enostavno povezati s posameznimi programskimi rešitvami za lekarne ali z lastnim sistemom za upravljanje blaga v lekarni.

Trgovina s pohištvom

Za poslovanje v trgovini s pohištvom sta značilna dinamična ponudba in močan konkurenčni pritisk spletnih ponudnikov pohištva. Elektronske cenovke ne odpravljajo le stroškov tiskanja in strojne opreme, temveč tudi ročnega dela zaposlenih. Digitalne cenovke s čipi NFC omogočajo digitalne trgovske funkcije, kot je prenos razširjenih informacij o izdelkih na mobilne naprave obiskovalcev trgovine. Avtomatizirano označevanje cen in informacij o blagu s pritiskom na gumb zagotavlja stabilne cene v maloprodaji, hitre in prilagodljive odzive na spremembe cen ter podpira ustvarjalne tržne akcije, kot je "happy hour", za označevanje ponudbe posameznih skupin izdelkov. Avtomatiziran pregled zalog osebju prihrani veliko časa, tako da se lahko osredotoči na svetovanje strankam.

Moda

Struktura modnega trga se bo v prihodnosti zelo spremenila, prav tako pa se bo soočil z močno konkurenco. Tudi uveljavene trgovine se morajo v svetu mode vedno znova uveljavljati z inovativnimi in privlačnimi koncepti. Izzive, ki jih predstavlja digitalizacija, je potrebno sprejeti in izkoristiti. Digitalno označevanje izpolnjuje vse večje zahteve strank v modni industriji. Povezava etiket z blagajniškim sistemom omogoča prikaz individualnih informacij, trenutnih popustov ter enostavno in hitro izvajanje popustov in razprodaj. Cilj specializiranih trgovin je večkanalno povezovanje in stalna optimizacija procesov.

 

 

Digitalna cenovka fashionTAG je zaradi svojo kompaktne velikosti idealna za pritrditev na modne predmete, kot so topi, čevlji ali torbe, prav tako pa navdušuje s sodobnim dizajnom. fashionTAG poleg hitrega določanja cen, geolokacije, hitrega upravljanja zalog in dostopa do spletnih storitev v kombinaciji s programsko opremo Scan & Go omogoča tudi brezstično plačevanje pri polici.

Bencinske črpalke in supermarketi 24/7

Dinamično sporočanje cen je še posebej uporabno v 24-urnih trgovinah, saj se cene lahko brez dodatne pomoči osebja prilagodi trenutnim potrebam. S časom prilagojenimi cenami podjetniki lahko odpravijo visoke stroške osebja, prav tako pa jasno oblikovane cenovke strankam sporočajo odprtost in jasnost.

Najsodobnejši zasloni iz e-črnila zagotavljajo individualen dizajn, centralno usklajene cene v vseh poslovalnicah in interaktivnost na policah, ne glede na vašo cenovno strategijo. So idealna podlaga za soočanje z izzivi sodobnosti.