Kaj je digitalna signalizacija?
Digitalne oznake oživijo vaše prostore z interaktivnimi aplikacijami: Poslovne partnerje in stranke na recepciji pozdravite z osebnimi besedami na zaslonu dobrodošlice ali pa obiskovalcem ob vstopu v prostore ponudite najnovejše informacije - na primer s slikovno priponko podjetja. Tako boste neposredno in učinkovito dosegli svojo ciljno skupino.
Rešitve za digitalno označevanje so veliko več kot le oglaševalski medij: v izobraževalnih ustanovah je mogoče z digitalnimi zasloni preprosto predstaviti navodila in hkrati izboljšati sodobnost kampusa. Tak sistem za iskanje poti ali informacijske table, ki temeljijo na digitalnem označevanju, so primerne tudi za nakupovalna središča, velike poslovne stavbe, bolnišnice in celo prometna središča, kot so železniške postaje in letališča.
Območja uporabe rešitev za digitalno oglaševanje
Rešitve za digitalno označevanje se uporabljajo v maloprodaji, hotelirstvu in gastronomiji, industriji, upravljanju objektov in javnem prometu. Obstajajo različni pristopi, od rešitev digitalnega označevanja z visokoresolucijskimi rešitvami LCD na dotik, ki se večinoma uporabljajo v maloprodaji ali gastronomiji za rešitve kioskov z ustrezno interaktivnostjo, do zelo učinkovitih rešitev z enim zaslonom, ki se lahko posodabljajo tudi prek WiFi in LTE pri zunanji ali industrijski uporabi brez kablov ali se lahko celo namestijo samostojno s pomočjo sončne energije.
.
Prodajna točka: digitalni napisi za pospeševanje prodaje in zvestobo strank
Rešitve digitalnega označevanja kot del celovitega trženjskega koncepta lahko vodijo do trajnega uspeha na področju zvestobe strank. S posebej prilagojeno vsebino povečate dialog in s tem tudi vez s strankami. Zato poleg tradicionalne trgovine na drobno digitalne zaslone, tablice ali video stene uporabljajo tudi finančne in zavarovalniške agencije ter celo fitnes centri.
Digitalno video vodilo - VUSION Rail
Digitale Videoschiene - VUSION Rail
Korporativno komuniciranje: digitalna signalizacija za pregledno organizacijo
Za zagotovitev, da agilne oblike dela, kot so modeli souporabe miz ali prostori za skupno delo, ne povzročajo prostorskih konfliktov v odprtih pisarnah in sejnih sobah, so potrebne napredne rešitve pri upravljanju delovnih mest in prostorov: z digitalnim označevanjem prostorov in ustreznimi infotočkami je mogoče prilagodljivo označevati delovna mesta in neposredno prikazovati proste sejne sobe - tako da so vsi zaposleni vedno in na vseh lokacijah na tekočem.
Interaktivne izkušnje v trgovini: Elo-Touch
Rešitev za interaktivno oglaševanje Elo I-Series združuje računalnik z zaslonom na dotik, ki je na voljo na polici, s programsko opremo za upravljanje v oblaku. Interaktivni zasloni na dotik Elo v maloprodajni trgovini delujejo kot virtualni prodajalci in lahko obisk trgovine spremenijo v izkustveno in informativno potovanje strank po vaši trgovini.
Na policah, v prehodih ali na mestu nakupa se Elo I-Series povezuje s kupci prek Bluetooth, NFC/RFID in zagotavlja povezane izkušnje blagovne znamke v grafiki visoke ločljivosti. EloView omogoča, da se obstoječe mobilne aplikacije, kot so aplikacije blagovnih znamk izdelkov, prek oblaka razporedijo na več zaslonov serije I za uporabo na kraju samem. Videoposnetki, infografike ali druge promocijske ponudbe so lahko na voljo tudi v trgovini, in sicer neposredno ob izdelku. Interaktivne oznake lahko ustvarijo tudi inovativne komunikacijske možnosti, na primer v obliki samopostrežbe. To ustvarja novo maloprodajno izkušnjo neposredno na točki odločanja kupca.
Programska oprema EloView zagotavlja tudi informacije v trgovini, tako da je mogoče promocijsko načrtovanje usmeriti na podlagi nadzora nad najbolje prodajanimi izdelki. Ker so možnosti namestitve interaktivnih zaslonov na dotik zasnovane tako, da izpolnjujejo zahteve maloprodajnih okolij in stalne javne uporabe, serija Elo I zagotavlja komercialno zanesljivost.
Napredni interaktivni trgovinski sistemi (AISS)
Advanced Interactive Store Systems (AISS)
Interaktivni svetovalec za izdelke: udobje spletnega nakupovanja v trgovini
Za različne kategorije izdelkov trenutno ponujamo tri sisteme za pomoč pri svetovanju: svetovalec za mobilne telefone/tablice (MPA/TA), ki strankam omogoča dostop do podrobnih informacij o vsaki napravi prek zaslona na dotik. Programska oprema WGPA (White Goods Product Adviser) lahko deluje v kiosku, ki ga upravlja stranka sama in jo vodi do ustreznega izdelka. Zadnji sistem, imenovan Other Product Adviser (OPA), kupcu ponuja usmerjanje po izdelkih na podlagi LED, tako rekoč iskalnik izdelkov: medtem ko ga zaslon na dotik vodi skozi postopek izbire, se na elektronskem ceniku ustreznega izdelka prižgejo LED, s čimer kupcu prihranijo zamudno in dolgotrajno iskanje v trgovini, kar se lahko zelo dobro uporabi na primer za izbiro ustreznih dodatkov.
Svetovalca za izdelke lahko prilagodite svojim posebnim potrebam. Uporabite obstoječe zaslone ali vgradite eno od naših strojnih rešitev. Z veseljem za vas pripravimo koncept po meri. Niste odločeni, kateri svetovalec za izdelke je najprimernejši za vašo aplikacijo in ali obstoječa infrastruktura zadostuje? Z veseljem vam bomo svetovali!
Če gre za televizijske rešitve za različne lokacije v trgovinah, personalizirane informacijske zaslone ali video palice LCD kot učinkovite oglaševalske cenike ali interaktivne rešitve za trgovine z zasloni na dotik v maloprodaji - rešitve digitalnega označevanja spremenijo vaša oglaševalska sporočila v resnične privlačne točke in prinašajo inovativno izkušnjo v stacionarno trgovino.