Prilagajanje potrebam strank

Kupci imajo vedno večje zahteve in želijo biti podrobno obveščeni, zato morajo biti trgovine na tekočem z digitalizacijo. e-shelf-labels z raznoliko ponudbo izdelkov nudi individualno rešitev za vsa področja v prodaji. Elektronske cenovke in zasloni za digitalno sporočanje strankam omogočajo edinstveno nakupovalno izkušnjo in se prilagajajo njihovim potrebam s pomočjo tehnologije NFC, ki je vgrajena v elektronske cenovke. Stranke lahko na prodajnih mestih prek pametnih telefonov dostopajo do prilagojenih informacij, ponudb in priporočil. e-shelf-labels z rešitvami digitalnega sporočanja zaposlenim ponuja možnost, da se v stacionarni trgovini bolj posvetijo strankam in kadarkoli dostopajo do podrobnih informacij o izdelku na elektronski embalaži.

Elektronske cenovke so uporabne zlasti v lekarnah, drogerijah ali kozmetični industriji, kjer je na majhnem prostoru na voljo veliko različnih izdelkov. Pomembno je, da so cene jasno in natančno prikazane ter da je zagotovljeno učinkovito upravljanje cen. Izdelki e-shelf-labels ponujajo dodano vrednost v drogerijah, kozmetičnih trgovinah in lekarnah. Ker so podobne papirju, elektronske etikete zagotavljajo odlično berljivost, poleg tega pa so okolju prijaznejše in časovno varčnejše od papirnatih cenovk. Poleg tega v trgovini povezujejo stranke s pomočjo tehnologije NFC.

OZNAČEVANJE CEN Z ESL

Namestitev elektronskih cenovk poenostavi spremembe cen, ki jih je mogoče centralno nadzorovati prek povezane spletne programske opreme. Nova digitalna oprema koristi tudi strankam, saj se lahko specializirano prodajno osebje v celoti posveti svetovanju.

Digitalne etikete s cenami v velikosti od 1,6 do 2,7 palca so posebej primerne za označevanje zdravil in parfumov v lekarnah, drogerijah in kozmetični industriji. Visokokakovostna in tanka oblika digitalnih etiket se odlično prilega prodajnim policam, zaradi majhne velikosti pa omogoča tudi pritrditev več etiket s cenami eno poleg druge. Večje digitalne etikete velikosti 12,2 palca lahko služijo kot oglasne table ali table s cenami. Etikete NEWTON s svojimi gumbi in tehnologijo preklopa strani poleg trenutne cene omogočajo tudi prikaz sestavin ali navodil za uporabo, na primer.

Povezava s sistemom za upravljanje blaga

Cenovke, ki temeljijo na tehnologiji e-črnila, je mogoče prilagodljivo povezati z ustrezno programsko opremo ali lastnim sistemom za upravljanje blaga v lekarni. Povezava strojne opreme s tehnologijo e-črnila s sistemi lekarniške programske opreme, kot je Prokas, je mogoča zlasti v lekarnah. Strojna in programska oprema sta tako popolnoma usklajeni ter omogočata hitro in enostavno posodabljanje cen izdelkov v prosti in vidni ponudbi. Prodajne popuste v lekarni je mogoče centralno nadzorovati in upravljati prek sistema za upravljanje blaga.

Prednosti za kozmetično in zdravstveno industrijo

Prednosti
  • Izboljšano upravljanje cen z nadzorom prek spletne programske opreme
  • Več časa za individualno svetovanje strankam
  • Povezovanje strank prek tehnologije NFC
  • Optična nadgradnja prodajnega prostora z najnovejšo tehnologijo

Primer uspeha Sephora

Podjetje e-shelf-labels je leta 2019 kot stranko pridobila globalno uveljavljeno francosko kozmetično verigo Sephora. Trgovina v Kölnu je bila v celoti opremljena z elektronskim etiketami. Izdelke v trgovini označuje približno 4500 etiket ESL. Prodajni prostor je bil digitaliziran in posodobljen.

Digitalne cenovke s pripadajočo infrastrukturo omogočajo iskanje informacij o izdelkih na pametnem telefonu prek tehnologije NFC . Tako so potrošniki interaktivno vključeni v koncept trgovine ter deležni kompetentnega in prilagodljivega svetovanja. Etikete so idealno prilagojene visokokakovostnemu in sodobnemu dizajnu kozmetične verige. Z digitalizacijo koncepta trgovine se je Sephora odločila za izboljšanje izkušnje kupcev na prodajnem mestu. Rešitev podjetij e-shelf-labels in SES-imagotag lahko uresniči te cilje. Vgrajeni čip NFC vsebuje vse funkcije za doseg teh ciljev.

Digitalna signalizacija priteguje pozornost v prodajnem prostoru

V zdravstveno in kozmetično industrijo ni mogoče vključiti le klasičnih elektronskih cenovk, temveč tudi zaslone za digitalno sporočanje. Interaktivni zasloni, ki pritegnejo pozornost, vizualno izboljšajo prodajne površine v lekarnah, drogerijah ali trgovinah s kozmetiko. Barvni zasloni z visoko ločljivostjo so še posebej primerni za oglaševanje ponudb ali promocij. Ker so zasloni povezani s skladiščem blaga, so zaposleni in stranke obveščeni o zalogah, ne da bi ji preverili skladišče.

 

Prednosti za stranke in zaposlene

Zaslone na dotik je mogoče integrirati v samopostrežne prostore lekarn, drogerij in trgovin s kozmetiko. Tako lahko poiščete želene izdelke in njihove informacije, ne da bi uporabili pametni telefon in morda naleteti na ponudbe konkurentov. Najljubše izdelke lahko dodate v nakupovalno košarico in jih plačate s pomočjo mobilnih plačilnih rešitev. Izdelke je mogoče prevzeti na blagajni ali pa jih dostaviti na dom. To kupcu zagotavlja edinstveno nakupovalno izkušnjo, poleg tega pa prihrani čas in omogoča prilagodljivost. Rešitve digitalnega sporočanja koristijo tudi prodajnemu osebju. Svetovanje je podprto in poenostavljeno z digitalnimi terminali na dotik in informacijskimi terminali, raven storitev vašega podjetja pa je višja. Ker kupci lahko vnaprej dobijo informacije na zaslonih, je svetovanje učinkovitejše in bolj ciljno usmerjeno. Zaposleni imajo tako več časa, da se s stranko pogovorijo o bolj zapletenih temah in ji posredujejo poglobljene informacije.