Digitalno sporočanje cen za trgovine Mister Spex
Mister Spex GmbH je eden najbolj znanih evropskih spletnih ponudnikov očal, sončnih očal in kontaktnih leč. Podjetje Mister Spex se od svojega začetka leta 2007 osredotoča na optimizirano izkušnjo strank, bodisi s spletnim pomerjanjem očal, ki ga podpirajo posebni filtri in iskalne funkcije na spletni strani, bodisi z nespletnim sodelovanjem z optiki iz petih držav. V letu 2016 se je ob tej strateški usmeritvi k strankam razširila strategija vseobsegajočega dostopa z odprtjem prve lastne trgovine v Berlinu. V Nemčiji je zdaj že več kot 30 trgovin Mister Spex, še več pa jih nameravajo odpreti. Poslovni model Mister Spex odlikujejo večkanalna strategija spletne trgovine, individualno svetovanje ter brezplačne storitve v stacionarni optiki.
Podjetje Mister Spex že dolgo razmišlja o digitalizaciji označevanja cen in izdelkov v trgovinah s pomočjo elektronskih etiket, da bi zagotovilo preglednost. Ker so ročne prilagoditve cen dolgotrajne, dolgoročno nezanesljive in ne ustrezajo tehnološki podobi vodilnega ponudnika, je samodejno označevanje cen idealna rešitev za trgovce z veliko ponudbo izdelkov. V sodelovanju z e-shelf-labels so bile elektronske etikete med oktobrom 2019 in junijem 2020 uspešne nameščene v 15 trgovinah v Nemčiji. Več trgovin Mister Spex bo sledilo v prihodnosti.
Po obsežni raziskavi različnih ponudnikov rešitev z e-črnilom se je podjetje Mister Spex odločilo za kompetentnega partnerja e-shelf-labels. V naslednjem koraku je bila za projekt izbrana individualna celovita rešitev, ki jo sestavljajo 2,2-palčne etikete VUSION Labels in ustrezna infrastruktura v oblaku s centralnim upravljanjem med poslovalnicami.
Elektronske etikete za samodejno označevanje cen so prek oblaka in brezžične infrastrukture povezane s centralno upravo, ki se v realnem času odziva na prilagoditve cen. Zaradi digitalne tehnologije je mogoče postopke posodabljanja matičnih podatkov o izdelkih v veliki meri avtomatizirati tudi znotraj upravnega sistema. Poleg tega lahko s prilagodljivo programsko opremo VUSION Studio prikažete različne primere uporabe.
Večkanalna strategija za uspešno zadrževanje strank
"Rešitve podjetja e-shelf-labels se zelo dobro ujemajo s podjetjem Mister Spex. Našli smo natanko to, kar smo potrebovali v naših trgovinah."
S vključitvijo spletnih rešitev v nespletno prodajo podjetje Mister Spex združuje prednosti spletne trgovine z individualnim svetovanjem in storitvami v svojih lokalnih trgovinah. Na ta način se podjetje prilagaja spreminjajočemu se vedenju uporabnikov, saj je vse več kupcev aktivnih na spletu, zaradi česar pričakujejo digitalne storitve tudi stacionarni prodaji. Podjetje Mister Spex se želi v prihodnjih letih še naprej širiti v nespletni prodaji, da bi lahko strankam ponudila individualne storitve. Ker so trgovine opremljene z elektronskimi cenovkami, imajo zaposleni dovolj časa, da strankam podrobno svetujejo o izdelkih. Poleg tega poizvedbe o razlikah v ceni med spletno trgovino in stacionarno trgovino niso več potrebne, saj je preglednost cen zdaj samoumevna. Obiskovalci se pozitivno odzivajo na te spremembe in digitalne oznake dojemajo kot del koncepta trgovine, kot si je podjetje Mister Spex želelo.