Digitalno označevanje cen za podjetje Fahrrad XXL

Fahrrad XXL s sloganom DOŽIVETI / TESTIRATI / VOZITI predstavlja raznolikost blagovnih znamk, osebno svetovanje, strast in obsežno znanje o kolesih. V njihovih velikanskih trgovinah kupci ne najdejo le koles in e-koles, temveč tudi pestro ponudbo dodatne opreme, od čelad do držal za plastenke z vodo. S stacionarno trgovino je povezana obsežna spletna trgovina, ki digitalno odraža celotno ponudbo izdelkov podjetja Fahrrad XXL.

Največji izziv za velike trgovine s kolesi je bil ponuditi sodobno in predvsem dinamično rešitev za označevanje cen, ki bi se lahko hitro prilagodila spreminjajočim se spletnim cenam, ne da bi porabila veliko časa. Podjetje Fahrrad XXL je z 2000 do 3000 kolesi in še več kolesarske opreme potrebovalo digitalno rešitev. Sistem ESL z digitalnimi cenovkami in programsko opremo, ki je povezana z notranjim sistemom za upravljanje blaga, je bil popolna izbira in je bil najprej preizkušen na prodajnem mestu v Griesheimu. Sledila je uvedba v trgovinah Fahrrad Franz GmbH v Mühlheim-Kärlichu, Mainzu in Koblenzu ter v drugih trgovinah podjetja Fahrrad XXL po vsej Nemčiji.

 

1.6 & 2.2 VUSION Label podjetja SES-imagotag

Rešitev ESL za podjetje Fahrrad XXL vsebuje 1,6 ind 2,2-palčne etikete VUSION Label podjetja SES-imotag skupaj s programsko opremo Jeegy. Za pritrjevanje elektronskih cenovk na kolesa se uporabljajo posebej razviti nosilci. Prednost za osebje je centralni nadzor vseh cenovk prek programske opreme v povezavi z obstoječim sistemom za upravljanje blaga. Z le nekaj kliki je mogoče prilagoditi cene po vsej trgovini, ne da bi morali zaposleni ročno spreminjati oznake. Poleg tega rešitev ESL omogoča samodejno in dinamično označevanje cen, ki je sinhronizirano s spletno trgovino. To zagotavlja preglednost in cenovno konkurenčnost na spletu in v lokalni stacionarni trgovini.